Tuesday, January 12, 2010

Take care my love...





Baik Baik Sayang


Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Back to Reff






Take Care My love

I just couldn't afford, to witness u cry falling deep in sorrow..
please put an end to those tears you drop
what I really want is to understand the true meaning of my existence
which I hope can heal your sorrow and suffering..

Because in my eyes you are my dignity
listen, just listen to me...

reff:
I only have one wish, for you and for my life..
take care my love I will still be right here waiting for you..
I only have one wish, when you are up and even when u are down
take care my love, my real existence is just for you..

All that we have vowed, shall come thru...
I will do my very best to realize it
because for me, you are my dignity
listen, just listen to me...

No comments: